2013 óta sok dolog történt, mind a marketing trendek mind az Adwords fejlesztések terén. A Google célja szerint szeretne minél relevánsabb és jobb minőségű hirdetéseket megjelentetni a felhasználóinak. Hogy növelje a felhasználói élményt. De mit jelent ez a gyakorlatban?
Nos, azt, hogy a gyenge minőségű hirdetéseket a rendszer egyre kevésbé jeleníti meg. Ennek köszönhetően egyre nő az átlagos minőségi mutató. Ezt már csak tetézi, hogy a keresési hirdetési pozíciókat átszerkesztették (vagyis a jobb oldali hirdetéseket megszüntették).
Ezek alapján, ha versenyben akarunk maradni, alapkritérium, hogy magas minőségű hirdetéseket hozzunk létre (10-es minőségi mutatóval rendelkező unikornisokat). Az pedig, hogy releváns kulcsszavakra optimalizáljunk, fontosabbá vált, mint valaha!
forrás:http://www.wordstream.com/blog/ws/2016/09/20/adwords-ad-data